Simat de la Valldigna

miércoles, 25 de mayo de 2011

Simat-Barx-Gandia-Platja Gandia-Tavernes-Simat

Ruta realitzada el dimecres 25/05/2011

Tot començà amb una cridà de telefon ahir per la nit, era Pac, que si hui feiem algo.
07.45 a ca Pruden i Anna, cafenet i pasteta, per no perdre la costum, jejeje. A les 08.00 a aparegut Pac, uns estiraments i a pedalejar.
Cap on tirem Pac? no se algo rodaoret, doncs cap a barx (rodaoret del tot, jejeje).
Per entrar en calor, decidim fer una xicoteta volta pels horts de Simat per eixir a Casa Enrique l'Hort. Una vegada estem aci, ja comença la pujada de Barx, però amb bon ritme i xarrant, ens fem amb el port.
Ja una vegada passem Barx, ja sols ens quedava gaudir de la baixada de la Drova, baixada bastant perillósa, però ara més encara, ja que estan en obres, i l'asfalt està que dona gloria.
Ja en Gandia, aprofitem per anar a la Comisaria de Policia, per fer uns tramits, i una vegada fets els tramits, pel passeig de Gandia fins l'Ajuntament, per vore els que estaven acampats alli, no hi havien molts, això si, moltissimes pancartes.
Després de vore'ls, enfilem la carretera del grau, per arribar fins la platja de Gandia, que amb el dia que feia, de segur que hi hauria molta gent. En efecte, moltissima gent prenent el sol, i encara mes, passejant, ja fos en bici o a peu.
Després per la carretera que uneix la Platja de Gandia amb la de Xeraco, hem arribat fins els camins de terra que agafem per anar fins Tavernes. Ja en Tavernes hem aprofitat per agafar aigua, i ja fins Simat.

A  la ruta de huí hem fet un total de 51,10kms (dels cuals 20,40 han sigut cap amunt), amb una velócitat mitja 20,40 kms/h, amb una altura màxima de 389 msnm, amb un desnivell acumulat de 438,25 mts, i un desnivell màxim del 8,15%.  i un temps total de 2h37m (1h 28m pujant; 0h 55m baixant i 0h 13m parats).
Els assistents a la ruta de hui.
Paco
i
Alex
La gràfica de la ruta es.
Gràcies i fins la propera eixida.