Simat de la Valldigna

lunes, 23 de abril de 2012

La Vitorina i La indomable.

Ruta realitzada el dissabte 21/04/2012
07.30 del mati, i comença a apareixera la gent, fins 7 amics amb molota gana de divertir-se. Passaven uns minutets de les 08.00 del matí, quan ens possem en marxa, direcciò cap a Barx, ja que la volta anava en aquella direcciò.
Una vegada a Barx, ens dirigim per camins fins les Antenes, ja que teniem pensant anar a fer una senda nova, que ens havia comentat el pare de Salva.
Passem les antenes, sense ninguna complicaciò i amb la mirada possada a les vaques, ja que ultimament sempre que pujem ens pillem amb elles.
Aquesta vegada les veguerem de lluny, ja que elles encara no havien arribat al cami de les sureres.

Les sureres anaren sense problemes, i una vegada al surar, aprofitarem per fer unes quantes fotos, i comentar com havia anat la baixada.
Una vegada passarem el surar, anarem buscant la senda que teniem que baixar, ja que ens havien dit mes o menys per on teniem que agafar-la, però realment no sabiem on era.
La senda, esta acabada de netejar, i la veritat que han deixat una senda xulissima, molt bona de fer, llarga i amb algun tram mes tècnic, però una senda xulissima. Aquesta senda l'hem batejada nosaltres com a "La Vitorina", no pregunteu el perque, però aixì la coneixerem a partir d'ara els Amics BTT Simat.
Ja una vegada a Llutxent, aprofitarem per agafar forces i esmorzar al Bar Paloma, (si possem el nom del bar, es que es bo i barat).
La tornada la decidirem fer per Pinet, ja que alguns volien fer la senda 600, senda que s'agafa just dalt de les Antenes.
Així que una vegada eixim de Pinet, ens trobem amb el que va ser el moment mes divertit del mati, i que al video podeu gaudir, un troç de senda, de no mes de 20-30 metres, però que després de casi 20 minuts, sols un dels cinc que estavem, va aconseguir pujar.

Una vegada decidirem deixar d'intentar pujar la sendeta, seguirem amb el nostre camí, la pujada a les Antenes. Aci ja apretava la calor de valent, 32,5 graus i sense un pel d'aire, la veritat que es va fer prou llarga.
Una vegada dalt, Julian, Ska i Voret, decidirem fer la senda 600, i els altres continuarem amb el nostre cami fins Simat, ja que teniem una mica de presa.
Presa que es va acabar a la visteta, on dos dels 4 que anavem, decidiren provar a baixar la senda del cami vell de Barx o de la tuberia.
Una vegada a Simat, aprofitarem per fer-nos un refresquet i comentar comm havia anat el mati. Mati molt molt divertit.
A  la ruta de huí hem fet un total de 48,90 kms(dels quals 24,64 han sigut cap amunt),  amb una altura màxima de 706 msnm, amb un desnivell acumulat de 1246,83 mts, i un desnivell màxim del 15,89%.  i un temps total de 5h51m (2h 08m pujant; 1h 20m baixant i 2h23 m parats).
Si vols el track de la ruta, fes click aci.
Els assistents a la ruta de hui.
Jose "Bill"
i
Alex.
La gràfica de la ruta.

Gràcies i fins la propera ruta.