Simat de la Valldigna

martes, 18 de enero de 2011

Simat- Canteres Barxeta-Sima de l'Aigüa- Canteres- Simat

Ruta feta Dimarts 18-01-2010

La ruta d'avui, mes que una ruta ha sigut anar a descobrir, i com la majoria de les investigacions, algo no à eixit be. jeje

La ruta comença a Simat, continuant per la coneguda carretera del Pla, però aquesta vegada no trenquem a l'esquerre com de normal, si no que seguim una mica mes per la carretera, direcció Barxeta, i just abans de les Canteres que hi ha a mà dreta, ix un caminet que ès el que tenim que agafar.
Una vegada dins del camí, comença la pujada, pujada prou inclinada (11%-14%) i damunt amb alguns trams amb pedra solta.
Una vegada apleguem al cim (no se com es diu aquest cim), botem la cadena que hi ha just al camí, i comença el descens.
Aquest descens ens porta fins una xicoteta senda, marcada en blau, que ens portara fins la Sima de l'aigüa. Després de intentar trobar algun lloc per on baixar, tindre un xicotet ensurt (bac que te crio) he decidit fer mitja volta i tornar per on he vingut.
Al final la volteta de hui han sigut 39.50 kms. amb un desnivell de 977 mts, amb una altura màxima de 422 msnm, un desnivell màxim de 14.36%, una mitja de 14.20 kms/h, temps total de 2 h 55 minuts, dels que 1h 45 minuts han sigut pujant, 1 h 05 minuts baixant i 5 minuts parat.

Gràcies a tots per passar.