Simat de la Valldigna

lunes, 19 de marzo de 2012

Falles 2012

Després d'un temps sense ninguna publicaciò al blog, ja siga per parada tècnica (lesio) i després per deixadessa, (això es culpa meua totalment, jejeje) aquestes falles si que han sigut diferents. Al contrari que molta gent, les nostres falles han sigut, d'esport i quilòmetres damunt les nostres bicicletes.
Les rutes que hem fet els membres del Btt Simat han sigut:

Dissabte  17 de Març de 2012
Simat- pla de corrals- Canteres- Genoves- Simat.
i dinar Faller.

Diumenge 18 de Març de 2012
Alzira-Alfarp-Les impossibles-Senda de la Muerte-Alzira

Dilluns 19 de Març de 2012
Simat-Barxeta-Casa Perot-Genoves-Carcaixent-Barraca-Simat
i com no, farem una xicoteta narració de les rutes.

Dissabte 17 de Març.

Passaven uns minutets de les 07.30 del matí, i al lloc de costum (Pruden i Anna) van apareguent bikers, un total de 5, alguns amb compromissos fallers, i altres amb faena, no pogueren assistir.
08.00 començem a pedalejar i ho fem totalment diferent, començem carrer de L'om amunt, gelats i que feia temps que alguns no eixien, a mitat carrer ja no odiem alenar, jeje.
Passem el fatidic carrer i seguim per dalt del poble fins la carretera del pla, on amb un ritme tranquilet, arribem al pla.
Equip Scott-Etxeondo
En un principi teniem previst esmorzar en Bellus, però decidirem que quan arribarem al port de Beniganim, decidiriem, així que comencem a fer les canteres, cantera 1, Pedrusca, sense ninguna incidencia, bon ritme de pujada i amb millor ritme de baixada, ens plantem a la cantera 2, ritme de pujada tranquilet i de baixada prou mes rapit que el de pujada, i apareguem al port de Beniganim, Xeeeeee, Quin hora es? 09.50, aleshores, anar fins Bellus? descartat, i ens anem a Genoves, bon entrepà al Bar el Pati, bona xarradeta i cap a casa.
La tornada fins casa, es on va apareixer la unica incidencia del dia, una xicoteta averia que conseguirem solventar amb rapidessa.
A Simat a les 12.45, temps per fer-nos la cervesseta i preparar-nos per al dinar de Falles que teniem els Btt
Les dades de la ruta.
A  la ruta de huí hem fet un total de 43,94kms(dels quals 20,65 han sigut cap amunt),  amb una altura màxima de 321,70 msnm, amb un desnivell acumulat de 979,58 mts, i un desnivell màxim del 14,78%.  i un temps total de 4h59m (1h 52m pujant; 1h 14m baixant i 1h53 m parats).
Si vols el track de la ruta, fes click aci.
Els assistents a la ruta de hui.
Ska
Voret
Julian
Richard
i
Alex
La gràfica de la ruta.

Aquest dia, també celebrarem el primer dinar dels BTT, i encara que l'assistencia va ser escassa, els que anarem ho passarem molt be.
Els assistents al dinar, Juanillo "Puxolet", Moreno, Richard, Voret, Julian, Campsa (a fer-se el cafenet) i Alex. Alguns dels que no assistiren tenen justificada la falta, els altres, al proper dinar, vorem si els deixem vindre, jejeje.

18-03-2012

Aquest dia sols actuaren dos BTT Simat, Moreno i Alex i ho feren amb els companys de la penya Almorsaret d'Alzira, així que aquesta ruta no la narrare jo, si no que us deixare l'enllaç del Blog dels Almorsarets i feu una ullada.
Narracio ruta .

El que si que possare seran les dades de la ruta.
A  la ruta de huí hem fet un total de 50,89kms(dels quals 21,16 han sigut cap amunt),  amb una altura màxima de 193,84 msnm, amb un desnivell acumulat de 414,81 mts, i un desnivell màxim del 13,57%.  i un temps total de 4h16m (1h 48m pujant; 1h 04m baixant i 1h24 m parats).
 Track GPS

19-03-2012

Avui dia de Sant Josep, ens hem presentat 3 Bikers per a rodar un poquet, la ruta de hui a sigut programada per a coincidir amb els Almorsarets a Barxeta i d'ahi, ells ens guiarien per tota la ruta, fins Carcaixent on ens hem  separat.
Així que passaven uns minutets de les 08.00, hem començat a pedalejar, Pacman, Richard i Alex, direcciò cap al pla de corrals, al contrari que el dissabte, on pujant ens creuarem amb moltissims ciclistes, avui no hem vist a ningú, bueno si, els treballadors d'Iberdrola, que estan doblant-nos la linea D'alta Tensió, moltes gràcies fills de... Iberdrola, volia dir.
Deixem això i seguim amb la ruta, que realment es el que importa hui, una  vegada hem arribat a Barxeta, ens hem tingut que esperar uns minutets fins que arribaren Moreno, Miguel Angel i Salva.
Ja una vegada tots junts, ens hem dirigit cap a una senda que ens portaria fins la casa Perot, senda amb trams molt técnics i altres molt divertits. Una vegada a Genoves, hem gaudit d'un bon esmorçar, ens hem fet fotos a la falla, i cap a Barxeta.
De Genoves a Barxeta ho hem fet per uns camins d'horta que ens han portat fins el conegut clot de Barxeta, on antigament anavem molt a nadar, ara ja esta tancat i no es pot accedir.
El cami fins casa a sigut, majoritariament per camins d'horta, ja que portavem una mica de pressa, i al final hem decidit no fer el Pas del Llop.
A  la ruta de huí hem fet un total de 65,86kms(dels quals 33,16 han sigut cap amunt),  amb una altura màxima de 329,00 msnm, amb un desnivell acumulat de 1169 mts, i un desnivell màxim del 14,30%.  i un temps total de 5h22m (2h 16m pujant; 1h 30m baixant i 1h36 m parats).
Si vols el track de la ruta, fes click aci.
Els assistents a la ruta de hui.
Desde Alzira.
Richard

Alex.
La gràfica de la ruta.

Gràcies per passar i fins la propera rutaaaaaaaaaaaa.