Simat de la Valldigna

Simat de la Valldigna
Simat de la Valldigna

sábado, 18 de junio de 2011

Simat-Pla-La Pedrusca-Genoves-Cova Negra-Genoves-Pla-Simat

Ruta realitzada, Dissabte 18 de Juny de 2011.

07.30 h del matí, i comença apareixer gent a Ca Pruden i Anna, fins 9 valents, per que a eixa hora, ja apretava el calor.
08.00h comencem a pedalejar amb direcciò Pla de Corrals, uns mes fort, altres mes tranquilets, però al final tots junts arribem dalt, baixada amb molta tranquilitat i al Pla.

Com la volta ja la teniem decidida, doncs tots cap a La cantera de Barxeta, així que em agafat la pista que va cap a Quatretonda, per a agafar la senda.
La entrada a la senda, sense ninguna complicaciò i la resta de la senda tampoc, una vegada dalt, ja sols ens quedava baixar La Pedrusca, i allí que em anat.
El començament de la mateixa, moltíssima pedra solta, així que amb prou de compter, poc a poc fins baix.
Així que poc a poc ens em fet amb la senda, i em agafat el camí fins Genovés, on em gaudit d'un bon esmorçar.
Després de l'esmorçar, dos dels assistents Fede i Voret, han decidit tornar cap a Simat, els altres em seguit fins Alboi, per baixar per la Cova negra.
Tant la pujada fins Alboi com la baixada per la Senda de la Cova Negra, han estat molt be, senda que les brigades han deixat molt neta, han possat baranetes a algun pont i han fet més ampla. Ja una vegada fora de la senda, un dels assistents, "Moreno", ha dit, "Xe, jo crec que per ahi hi ha una senda que travessa fins la carretera, voleu que la busquem?, dit i fet, tots darrere d'ell buscant la senda. Senda que no a aparegut, però, en canvi em trobat un camí que ens a portat fins el riu, i per dins del llit del riu, fins que el cami creuava el riu. Riu que per cert porta bastant caudal, i pensat i fet, tots dins l'aigua, la veritat que ens a costat poc decidir-nos, ja que feia un calor agobiant, sobre un 38º (això es el que ens marcava), després d'una bona estona refrescant-no i jugant dins l'aigua, em seguit amb la nostra ruta cap a Simat.
Passant per Genovés, una mica d'aigua a la font i cap al Pla, em decidit entrar dins del Pla, per que així podriem agafar aigua de la font. jeje
Després del pas pel Pla, sols ens quedava la tan volguda pujada del Camp de Tir. Pujada que em fet amb molt d'aire en contra i per fí Simat, i com no, la nostra Cervesseta de recompensa.

A  la ruta de huí hem fet un total de 52,15kms (dels cuals 27,53 han sigut cap amunt),  amb una altura màxima de 278,44 msnm, amb un desnivell acumulat de 933,92 mts, i un desnivell màxim del 9.20%.  i un temps total de 5h08m (2h 04m pujant; 1h 20m baixant i 1h 44 m parats).
Si vols els track de la ruta, fes click aci.
Els assistents a la ruta de hui.
Campsa
Bill
Ska
Voret
Fede
Jose Gomez
Paco
Moreno
i
Alex.
La gràfica de la ruta.

Gràcies per passar i fins la propera ruta.

2 comentarios:

  1. La veritat esque ningu a dit q no, tots directes al riu. Pues la senda te q estar, la buscarem a la proxima, no? jejeje xecoxecoxeco

    ResponderEliminar
  2. Sou uns desagraits...encara heu tingut els collons de fer-la a pesar de no poder anar jo...Gentola!!!

    Richard.

    ResponderEliminar