Simat de la Valldigna

viernes, 24 de junio de 2011

Bautisme, nou membre Amics BTT Simat.

Ruta realitzada diumenge 19 de Juny de 2011.

Com ja va siguent costum, ens veiem a les 07.30 a Ca Pruden i Anna, per fer-nos el cafenet i la pasteta, Avui sols haviem quedat tres, jà que eren les comunions a Simat i molts dels assistents habituals tenien comunió.
08.00, ens decidim a pedalejar, i primer incident, encara no haviem pujat dalt les burres, quan una d'elles tenia una roda punxada, així que la reparem i cap a Barx.
La ruta de hui, era experimental, ja que el nou membre, te molts quilòmetres fets rodaorets, però no en tenia molts cap amunt, així que anavem a provar, si podia pujar a les Antenes be, i si no, mitja volta.

Així que comencem a pujar cap a Barx, amb un ritme prou bo, ens clavem dalt en un tres i no res, i amb tranquilitat ens dirigim a la Font de la Benita, per agafar aigüa i vore de prop les Antenes.
Provem? Clar, i amb aquesta contestacio comencem les Antenes, amb un ritme millor del que ens pensavem, poc a poc ens fem amb el tram mes complicat, ens parem a la curva de dalt, per gaudir de les vistes, i fer-nos un parell de fotos, i seguidament, cap amunt, seguirem amb el bon ritme que portavem fins ara, i la veritat que el nou membre es va portar com un Campió.
Ja una vegada dalt, gaudim de la baixada, ell era la primera vegada que havia estat per aquestos paratges, i no volia perdres ninguna de les magnifques vistes que desde alli dalt tens, així que el ritme de baixada era de passejet.
La pujada cap a la cantera la ferem sense ningun tipus de problema, i una vegada dalt, gaudirem de la natura, ja que ens creuarem amb una Perdiu i 8/10 perdiuetes, que al passar un ciclista, unes per aci i altres per allà, però al final totes juntes.
Ja sols ens quedava la baixada, baixada que, degut a la quantitat de pedres soltes que te, és va fer mes perillosa, no tinguerem ningun incident, així que sols ens quedava gaudir de l'entrepà.
Després de l'esmorçar, ens quedava el tan volgut Camp de Tir, pujada que la ferem amb bon ritme.
Al arribar a Simat, per reposar-nos de la volteta, beguda isotonica, i cadascu als seus compromissos.

A  la ruta de huí hem fet un total de 28,48kms (dels cuals 16,02 han sigut cap amunt),  amb una altura màxima de 571,64 msnm, amb un desnivell acumulat de 738,77 mts, i un desnivell màxim del 15,68%.  i un temps total de 3h16m (1h 33m pujant; 0h 38m baixant i 1h 05 m parats).
Si vols els track de la ruta, fes click aci.
Els assistents a la ruta de hui.
Olivier Ruiz "Fagotoli"
Jose "Moreno
i
Alex.
La gràfica de la ruta.
Gràcies i fins la propera ruta.